Instabank fyller to år

I dag er det to år siden Instabank åpnet dørene og de første kundene ble tatt imot. Vår visjon med Instabank var å skape den beste kundeopplevelsen ved å forenkle bruken av banktjenester.

I dag, to år senere, har vi fremdeles den samme visjonen og det samme målet – å forenkle hverdagen for våre kunder og bidra til å realisere deres små og store ambisjoner. Ved å tilby heldigitale løsninger for lån, sparing og forsikring kan vi fokusere på enkelhet og tilgjengelighet, som vi mener er viktig for alle i en travel hverdag.

I motsetning til mange to-åringer, så er det veldig lite trass i Instabank – men et høyt tempo og kontinuerlig utvikling i et forsøk på å begeistre våre kunder er en del av vår hverdag.

I løpet av de siste to årene har vi lansert lån og sparing i Finland, og snart står Sverige for tur.

– Det er flott å stoppe opp og anerkjenne at Instabank har kommet langt i løpet av disse to årene, sier banksjef Robert Berg. Samtidig er det enda hyggeligere å se fremover på alt det vi skal realisere i de neste to årene. Jeg mener at vårt fokus på gode, enkle digitale løsninger kombinert med den beste kundeopplevelsen setter oss i en unik posisjon for å møte kundens behov både nå og i tiden fremover.

Vårt fokus er fremdeles å fjerne barrierene ved å skape den beste kundeopplevelsen, og basert på kunders tilbakemeldinger føler vi oss stolte av å kunne fastslå at vi er på god vei! Les noen av våre kunders anmeldelser av oss her.

I dag feirer vi oss selv ved å sponse og delta på No Finish Line Oslo, som jobber for å sikre alle en trygg barndom uten vold og overgrep, samtidig som vi ønsker å utbringe en stor takk til alle våre kunder som har valgt oss.

I Instabank tenker vi ikke som en typisk bank, vi gjør vårt beste for å tenke som deg.

 

21.09.2018

Les mer om:

Inspirasjon