Våre kunders tilbakemeldinger danner grunnlaget for alt vi gjør.
Da vi åpnet banken hadde vi en klar ambisjon om å endre måten folk bruker banktjenester på. For å lykkes med dette prøver vi å ikke tenke som en bank, men heller tenke som våre kunder – som deg. Det er grunnen til at vi bruker mye tid på å snakke med folk akkurat som deg.
Kontinuerlig feedback
Hver gang vi får en ny kunde ber vi vedkommende gi oss en anmeldelse på Trustpilot, verdens største nettsted for forbrukere å dele opplevelser.
Per dags dato har over 600 kunder i Norge delt sine erfaringer med oss og vi er veldig stolte av å ha oppnådd fem av fem stjerner som plasserer oss i Trustpilots høyeste kategori som er “Enestående“. Les noen av våre kundeomtaler her.
Årlig kundeundersøkelser
I tillegg til kontinuerlig feedback via Trustpilot så ber vi også våre kunder om å svare på en kort kundetilfredshetundersøkelse en gang i året. Undersøkelsen fokuserer på spørsmål om hva våre kunder syns vi gjør bra og hva vi kan gjøre bedre.
I 2018 kundeundersøkelsen sa 70 % av kundene som besvarte undersøkelsen at de synes Instabank i stor eller meget stor grad lykkes med å ha fokus på tilgjengelighet, enkelthet og positive kundeopplevelser. Hele 89 % sa at de var meget eller stort sett fornøyd med Instabank, og 78 % sa at de enten helt sikkert eller sannsynligvis ville anbefale Instabank til andre.
Videreutvikling av våre tjenester
I Instabank tilbyr vi idag lån, sparing og forsikring, og vi jobber hele tiden med å utvikle nye tjenester og produkter som skal forenkle hverdagen til våre kunder. Meld deg på vårt nyhetsbrev på Instabloggen for å holde deg oppdatert med nyheter fra oss, samt hverdagsøkonomi tips, og inspirasjon til hjem og fritid. Ønsker du å gi oss en tilbakemelding, eller er det noe du lurer på? Ta kontakt med vårt kundesenter, vi har blant markedets lengste åpningstider (se nederst på siden)!