Kundehistorie: Fémlone Clinic

Bedrift: Fémlone Clinic, Oslo

Eier: Lege Naveed Muradi

Dr. Muradi driver en nystartet topp moderne medisinsk estetisk klinikk med 4 ansatte. Medisinsk praksis innebærer ofte kostbare innkjøp og vedlikehold av dyrt medisinsk utstyr.  Klinikken har å et varelager som inkluderer produkter som brukes til å utføre behandlingene, i tillegg til at de også videreselger hud og skjønnhetsprodukter til hjemmebruk. Dette er kostbare innkjøp for den lille klinikken med 4 ansatte.

I løpet av det første driftsåret har Fémlone Clinic opparbeidet seg en solid lojal kundemasse, og ønsker å utvide driften og vokse det neste året. Dette betyr også et økt behov for å ha penger tilgjengelig når bedriften trenger det. Etter litt undersøkelser ble løsningen for Dr. Muradi Instabank kassekreditt. Kassekreditten gir Fémlone Clinic en pålitelig buffer til å dekke kostnader som påløper for en bedrift i vekst.

Instabank Kassekreditt er et viktig verktøy

I tillegg til innkjøp av kostbare varer krever Dr. Muradi og de ansatte kontinuerlig skolering og oppdateringer på siste teknologi og behandlinger innen sitt fagfelt for å kunne levere en tjeneste til sine kunder på toppnivå. Dette foregår som oftest ved deltakelse på seminarer og konferanser rundt om i verden flere ganger i året. Når fire ansatte må holde seg oppdatert og kurses for å få nødvendig lisensiering er det naturlig at dette er et større innhogg i bedriftens økonomi.

I perioder med sesongvariasjon eller midlertidig økt aktivitet, kan det også være nødvendig å ansette eller leie inn ekstra personell. En kassekreditt sikrer at Dr. Muradi har tilstrekkelig likviditet til å dekke disse kostnadene.

Dr. Muradi har også planer om å forbedre praksisen ved å introdusere nye tjenester, som for eksempel laserbehandlinger som krever innstallering av dyrt teknisk utstyr og vedlikehold.

Sist, men ikke minst, betyr tilgangen til en kassekreditt at han unngår å bekymre seg for midlertidige økonomiske utfordringer og dermed kunne fokusere på å gi best mulig pasientomsorg og kvalitetstjenester. Klinikken er kjent for sin eksepsjonelle kundebehandling og nye kunder kommer som oftest utelukkende gjennom anbefaling.

Dr Naveed Muradi første prioritet er fornøyde kunder.
Dr Naveed Muradi første prioritet er fornøyde kunder.

Derfor valgte Naveed Instabank Kassekreditt

Dr. Muradi er en travel lege og har begrenset med ledig tid. Når søknaden om kassekreditt er digital, kunne han gjøre dette utenfor behandlingstid. Selv om søknaden er digital virker det som at Instabank ikke har glemt at det likevel handler om mennesker. Dette var avgjørende.

Fra søknad til utbetaling av kassekreditten gikk det raskt!

– Søknadsprosessen var veldig smidig, forteller legen. Alle stegene var meget enkle å forstå og gikk fort Jeg ble raskt kontaktet av en hyggelig ansatt i Instabank hvor jeg fikk beskjed om å laste opp et par dokumenter som manglet på søknaden min. Jeg har tidligere søkt om lån i større, mer tradisjonelle banker hvor det har tatt svært lang tid.. Tid jeg ofte ikke har som eier og driver av en liten bedrift. Jeg tror jeg fikk kassekreditten tilgjengelig på konto 3 dager etter innsendt søknad. Jeg opplevde søknadsprosessen som utrolig profesjonell og ikke minst enkel. Jeg kan trygt anbefale Instabank videre, avslutter Dr.Muradi før han haster videre til nye kunder

Få et uforpliktende tilbud på Instabank Kassekreditt på 1 minutt her.

 

MELD DEG PÅ VÅRT NYHETSBREV

Ved å legge inn din epost samtykker du til at Instabank kan lagre og behandle dine personlige data, og sende deg innhold.

Nyhetsbrev fra Instabank

Meld deg på vårt nyhetsbrev og få tips om hverdagsøkonomi, og inspirasjon til hjem og fritid.

Ved å legge inn din epost samtykker du til at Instabank kan lagre og behandle dine personlige data, og sende deg innhold.