Ledig stilling

Ledig stilling som kundekonsulent

Instabank ble lansert i Norge i oktober 2016, og åpnet deretter virksomhet i Finland i 2017 og Sverige i 2018.
Vi er en heldigital bank som tilbyr flere typer lån, kredittkort, sparing og forsikring. I tillegg samarbeider vi med større retailpartnere og tilbyr ulike betalingstjenester for deres kunder.
Instabank jobber kontinuerlig med å utvikle nye tjenester og produkter for å møte våre kunders behov, og denne drivkraften er med på å gjøre banken til en attraktiv arbeidsplass.
Vi har som visjon å skape den beste kundeopplevelsen i vårt marked – og har et kompromissløst fokus på tilgjengelighet, enkelthet og innovasjon.
Instabank har vokst svært raskt og rapporterte etter Q2 2021 et utlånsvolum på mer enn 3,3 milliarder NOK, og sterk lønnsomhetsutvikling.

Til vårt nordiske kundesenter er vi på jakt etter en ny kundekonsulent som skal jobbe i det norske & svenske markedet.
Vi skal styrke kundesenteret vårt med en ambisiøs person som har ett sterkt ønske om å gjøre karriere innen bank/finans. Du er gjerne nyutdannet og som ønsker å lære «bankfaget» fra bunnen av.

Arbeidsoppgaver
• Betjene alle henvendelser til banken, herunder salg og rådgivning ovenfor eksisterende og nye bankkunder
• Kredittvurdering av lånesøknader
• Bidra til kontinuerlige forbedringer i et team som er brennende opptatt av å yte god service
• Være en lagspiller og en ambassadør for banken
Kvalifikasjoner
• Høyere utdanning, fortrinnsvis innen økonomi
• Relevant arbeidserfaring, men nyutdannede oppfordres også til å søke
• Teknisk dyktig og interessert i nye løsninger
• Komfortabel med telefon/mail/chat som arbeidsverktøy
• Kommuniserer klart og tydelig på norsk, svensk og engelsk, både skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper (de som trives hos oss har følgende fellestrekk)
• Gode samarbeidsevner, glad i folk, tillitvekkende og kundeorientert
• Fleksibel og initiativrik
• Positiv til å ta nye utfordringer på kort varsel
• Selvstendig og strukturert samtidig som man er en god lagspiller
• Trigges av gode prestasjoner og motiveres av ambisiøse mål og høyt arbeidstempo
• Gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper. Gode norske og svenske språkferdigheter
• Liker å jobbe i team og skape resultater sammen med andre. Samtidig utfordrer du gjerne kollegaer og måten vi jobber på
• Trives med en arbeidshverdag som kjennetegnes av høyt tempo og varierte problemstillinger
• Er omtenksom og bryr seg om kundene og kollegaene
• Liker å ha flere baller i luften og lar seg sjelden stresse

Vi tilbyr
• Konkurransedyktige lønnsbetingelser og deltakelse i bankens til enhver tid gjeldende bonusprogram
• Attraktive kontorlokaler sentralt på Skøyen i Oslo og mulighet for hjemmekontor
• Å bli en del av en organisasjon med kompetente og hyggelige kolleger i et sosialt og uformelt arbeidsmiljø
• Gode pensjons- og forsikringsordninger

Søknader behandles fortløpende, søknadsfrist asap.

Kontaktperson og mottaker av søknader
Helge Midttun
Leder HR & Kundesenter Norden
Telefon: 40805307
E-post: hm2@instabank.no